Mileys 'skandal'



Mileys nya s.k skandal.
visst, hon är ung & förebild för många,
men herregud, palla göra sån stor sak av det hela!

Hon är 15 år,
man festar då, träffar killar, vill synas.. ja ni vet, för vi är ju precis likadana (:

kolla på snyggast.se t.ex. där lägger folk in sånna här bilder dagligen,
och för att hon råkade göra misstag ett par ggr, det var ju inte ens meningen att bilderna skulle komma ut,
så brakar helvetet lös liksom..


bilder från msn.se


Tkr hon för övrigt är skitsöt! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie (den långe 17 åriga tjejen på 192cm ;D )

svar: HAHA oj shit, tänk när du står bredvid mig, då äru nog rättså kort, haha, hade jag velat se ;)



Tack så mycket btw!



sen angående Miley, jag tycker alllt såntdär är så dumt, hon är ju en tonåring, precis som vi liksom, bara för att hon är känd så betyder inte det att hon är perfekt eller omänsklig, gudars ;P

hon är så söt så!

2008-05-28 @ 18:46:21
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/
Postat av: lina

jag tkr du har rätt.

även om det kanske inte va så smart, e hon ju liksom en helt vanlig tonåring, egentligen:)

2008-05-30 @ 17:03:27
URL: http://linasloft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0