sjuk ;/

är fortfarande lite sjuk,
och har ingeting att göra,
usch, jag hatar att inte ha något att göra! ;P


sitter och väntar på att en viss Mr.J ska ringa, <3
och tills dess vet jag inte vad jag ska göra ? ;P

känns som att jag itne har något att blogga om heller..
lägger in 2 låtar senare också som jag lyssnar på 24/7,
mjaau (;

Juste ;O
imorrn ska jag typ på lajv, ett rollspel i skogen, så då blir det ingen upptadering den dagen,
sen när jag kmr hem måste jag sova direkt, så jag orkar med tåget på fredag,
såå,
bloggpause från inatt till fredag natt skulle jag tro ;/

men ni kan ju forsätta läsa,
för upptaderar ksk något, om jag får tid & möjlighet :D



Nejmen titta, jag bjussar tillochmed på en bild ;O
men ta det inte som en vana (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0